Friday, October 5, 2012

Muinaslugu Musiikas - Raimond Valgre (Estonia)







Kõik, mida mulle ütlesid tol õhtul,
kui muusika mu hinges kõlab see...
nüüd, mil muusikat ma kuulma juhtun,
meenud sina minule.

Üht muinaslugu muusikas ma kuulen,
ja sina seisad unelmais mu ees.
Ning laulmas iga tund ma leian end,
sest muusika ja sa, ma mõlemaisse armund.

Teeb muusika mind vahel kurvameelseks.
Ja süda on nii tulvil igatsust,
et laulmas iga tund ma leian end,
sest muusika ja sa, ma teisse armund.

Olla nii ei või,
kuigi seda räägivad kõik.
Kas tõesti on siis mõttetu see,
kui igatsed sa kuud,mis särab läbi öö?

Muusika ent siiski trööstib mind
ja ütleb, et ma varsti kohtan sind.
Nüüd laulmas iga tund ma leian end,
sest muusika ja sa, ma teisse armund.

-----------with chords-------------------

Notes on the Song.
Firstly, I heard this song in our dinner with Mr. and Mrs. Elias Ginting, Indonesian Ambassador to Finland and Estonia in one of Estonian fine restaurant in Tallinn hosted by Honorary Counsel Mr. Heldur Allese . I took a note of the singer and tittle. The next day on my presentation, I bravely enough to sing the intro of the song, right at the introduction part of my presentation. Soon after the discussion, on the light lunch time, the organizer of the seminar handed me a pair of CDs of Raimond Valgre (The Best of)...Thanks God for such nice present, not only CDs but also the experience and  friendship. Alhamdulillah.


      G                       F#7
Kõik, mida mulle ütlesid tol õhtul,
    G                       E7
kui muusika mu hinges kõlab see...
A7              C             G
nüüd, mil muusikat ma kuulma juhtun,
A7             D7
meenud sina minule.

    G          F#7         G
Üht muinaslugu muusikas ma kuulen,
   G           Bm7         E7
ja sina seisad unelmais mu ees.
     A7                   G    D7+5
Ning laulmas iga tund ma leian end,
     G        D#7      Am7        D7
sest muusika ja sa, ma mõlemaisse armund.

Teeb muusika mind vahel kurvameelseks.
Ja süda on nii tulvil igatsust,
et laulmas iga tund ma leian end,
     G          F#7           G
sest muusika ja sa, ma teisse armund.

G7       
Olla nii ei või,
C          F7         C
kuigi seda räägivad kõik.
    A7
Kas tõesti on siis mõttetu see,
    G            D#7         Am7        D7
kui igatsed sa kuud,     mis särab läbi öö?

Muusika ent siiski trööstib mind
ja ütleb, et ma varsti kohtan sind.
Nüüd laulmas iga tund ma leian end,
sest muusika ja sa, ma teisse armund.


No comments: